طراحی سایت خبرگزاری

,
هنر برتر | طراحی سایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت خبرگزاری

طراحی سایت خبرگزاری

طراحی سایت خبرگزاری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی به شمار می رود. امروزه دسترسی به اخبار بروز و جدید در هر زمینه ای برای بسیاری از افراد مهم و تصمیم ساز می باشد. افراد برای تجارت و تمامی مراودات کاری خود نیاز به اطلاع از آخرین اخبار در زمینه مورد نیاز خود دارند لذا در سالهای اخیر سایتهای خبری جایگاه ویژه ای را بین کاربران اینترنت پیدا کرده است.

طراحی سایت خبرگزاری حرفه ای باعث می شود تا در جستجوگرهای اینترنت با موضوعات مختلف وب سایت شما در رتبه های بالاتر قرار گیرد و با جذب مخاطبان بیشتر بتواند جایگاه تأثیرگذاری را در بین مخاطبان پیدا نماید.

در طراحی سایت خبرگزاری استاندارهای ویژه ای را باید رعایت نمود تا در طول مسیر کار بتوانید یک سیستم جامع خبری داخل سازمانی با امکان رهگیری تمامی فعالیت کاربران خود در کنار نمایش کارآمد برای مخاطبان را داشته باشید.

نحوه چیدمان محتوا در سایت:
در سایت خبرگزاری نحوه چیدمان محتوا برای کاربران حائز اهمیت است در واقع بازدیدکننده در کمترین زمان ممکن به اخبار مورد نظر دست یابد.
سرعت لود شدن صفحات:
سرعت سایت باید بالا باشد . در طراحی سایت های خبری بالا بودن سرعت سایت یکی از ویژگی های مهم است.
بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوگر:
اگر یک سایتی بهترین گرافیک را داشته باشد اما بازدید کننده ای نداشته باشد ارزشی نخواهد داشت .پس بهینه سازی سایت برای افزایش بازدیدکنندگان و رتبه گوگل است.

برخی از امکانات در طراحی سایت خبرگزاری :

  • امکان دسته بندی خبرها
  • فیلد های اختصاصی
  • تگ گذاشتن خبر ها
  • دریافت تبلیغات
  • طراحی سایت ریسپانسیو
  • گالری تصاویر و ویدیو
  • اشتراگ گذاشتن اخباردر شبکه های اجتماعی
  • ایجاد بخش نظر سنجی

طراحی سایت خبرگزاری

طراحی سایت خبرگزاری به عنوان اطلاع رسانی از جمله سایت هایی هستند که دارای بازدید کننده های زیادی دارد .
علت این امر اطلاع رسانی و اخباری است که مورد نیاز همه قشرهای جامعه است.
با توجه به آمارهای موجود در صورتی که طراحی سایت های خبرگزاری مناسب باشد و محتوای بسیار خوب داشته باشد جزو ان دسته از طراحی سایت هایی است که مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند.
نکاتی در مورد طراحی سایت خبری را باهم بررسی می کنیم:

نمایش و چیدمان محتوا

در طراحی سایت خبرگزاری نمایش و چیدمان محتوا دارای اهمیت بسزایی است.
بازدید کننده با صرف کمترین زمان، خبرهای مورد علاقه خود را مطالعه کند و همچنین خبرهای مربوطه به موضوع اصلی را به راحتی پیدا کند.
پس دسته بندی موضوعات باید به صورت فوق العاده ای چشم نوازی کند و هم در دسترس باشد.

بالا بودن سرعت سایت

یکی از اصول مهم طراحی سایت خبری، سرعت سایت است. در سایت های خبری تعداد بازدید کنندگان سایت بالا است پس در نتیجه سرعت بارگزاری صفحات سایت نیز باید بالا باشد تا بازدید کنندگان زمان زیادی را برای بارگزاری صفحات صرف نکند.

امنیت سایت

طراحی سایت خبری باید از امنیت بالایی برخوردار باشد. تا اطلاعات مهم فاش نشود.

سئو سایت خبرگزاری

زمانی که طراحی سایت خبرگزاری انجام می شود دارای بهترین محتوا و تصاویر را داشته باشد ولی کسی از وب سایت دیدن نمی کند. پس سایت خبری شما ترافیکی نخواهد داشت.

سطوح دسترسی خبرنگاران

طراحی وب سایت خبرگزاری باید به خبرنگاران دسترسی بدهد که خبرنگاران خبرهای خود را در سایت آپدیت کنند و در راس خبرنگاران مدیرکل است که تائید خبرهای ارسالی از خبرنگاران را دارد.

مدیریت محتوا

مدیریت محتوا باید پنلی ساده و کاربرپسند باشد که ادمین به راحتی بتواند مدیریت کند. و دسترسی سطوح مختلف را برای خبرنگاران تعریف کند. انتشار خبر به سهولت انجام شود و خبرنگاران با چند کلیک بتوانند خبر خود را منتشر کنند.
گروه طراحی سایت هنر برتر با امکان طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای برای شما آماده ارائه خدمات گوناگون و تخصصی میباشد. برای اطلاعات بیشتر کافیست وارد صفحه تماس با ما شوید.