طراحی سایت ارزان

,
هنر برتر | طراحی سایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت ارزان و با کیفیت

طراحی سایت ارزان

برخی به دنبال طراحی سایت ارزان و کم هزینه می باشند، گاهی طراحی سایت می تواند در کمتر از یک روز انجام شود، اما آیا این وب سایت ارزان می تواند تمام خدمات و امکانات مورد نیاز یک وب سایت موفق را داشته باشد؟ مسلماً طراحی این چنین سایت ارزان قیمت و غیر حرفه ای، نمی تواند نیاز های متنوع و متغیر مدیران سایت و کاربران متعدد آنها را برآورده سازد.

امروزه بسیاری از افراد و شرکت ها برای پیشبرد فعالیت تجاری و اقتصادی خود و کسب درآمد به داشتن سایت های اینترنتی روی آورده اند، ولی کسانی که می خواهند طراحی سایت شخصی برای خود داشته باشند، برای ایجاد و طراحی آن نیاز به پرداخت هزینه های مختلفی دارند.

در نگاه اول ممکن است قیمت و هزینه طراحی سایت کمی نگران کننده به نظر برسد، اما طراحی سایت حرفه ای و از آن مهمتر بهینه سازی سایت ، می تواند شروع مناسبی برای حضور موفق یک کسب و کار و یا یک شخص و برند در محیط اینترنت باشد.

با توجه به قدرت و توانمندی گروه طراحی سایت هنر برتر در زمینه طراحی سایت و نرم افزارهای تحت وب از جمله طراحی سایت شخصی، وب سایت مخصوص شرکت ها، پورتال های تحت وب، سیستم های مدیریت محتوا و فروشگاه های الکترونیک و … این شرکت آمادگی خود را برای طراحی سایت حرفه ای برای افراد و شرکتهای مختلف به صورت کاملا اختصاصی و طبق نظر مشتری اعلام می دارد.

ما با به کارگیری کارشناسان خبره در تمامی بخش های مرتبط با طراحی و بهینه سازی سایت، با طراحی استاندارد جهت کسب بهترین رتبه گوگل، و ایجاد ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنی، کلیه موارد فنی و تخصصی در این زمینه را به بهترین نحو ممکن پیاده سازی نموده که در شرایط عادی انجام این کار حداقل دو ماه به طول می انجامد.

اما برای آن دسته از افرادی که به دنبال طراحی سایت ارزان و با کیفیت میباشند باید بگوییم که ما با ایجاد شرایط فوق العاده ای برای استارت آپ ها و سایر افراد نیازمند به طراحی سایت، امکان ایجاد یک وب سایت را برای هر شخص و کسب و کاری فراهم آورده ایم. این شرایط عبارتنداز:

  • امکان تقسیط و پرداخت قسطی تا ۱۸ قسط بسته به میزان هزینه
  • امکان انتخاب میزان پیش پرداخت از ۲۰ تا ۵۰ درصد کل هزینه
  • ۳۰ روز تضمین بازگشت وجه
  • امکان همکاری دوطرفه و تهاتر بسته به نوع فعالیت
  • امکان ارائه نمایندگی فروش و معرفی مشتری