طراحی سایت و سئو

هنر برتر | طراحی سایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت و سئو

طراحی سایت و سئو

اول سوالی که پیش می آید : آیا طراحی سایت و سئو با یکدیگر ارتباط دارند یا نه؟

امروزه تمام افراد با کسب و کار های مختلف این موضوع را دریافتند که برای توسعه و رونق گرفتن ، درآمد افزایی باید به صورت حرفه ای طراحی سایت کنند. بیشتر افراد با این موضوع هم می دانند که طراحی سایت باید به صورت پویا یا داینامیک باشد تا بتوانند تغییراتی که می خواهند به سایت خود بدهند. طراحی سایت داینامیک یا استاتیک باهم متفاوت است و در نتیجه می توان گفت که سئو و رتبه گوگل هریک از طراحی سایت ها باهم متفاوت است .

در واقع می توانیم بگوییم که طراحی سایت و سئو مکمل یکدیگر و باید درکنار هم باشند. زمانی که یک وب سایت برای کسب و کاری طراحی می گردد یک سایت تازه و نوپا به حساب می آید و در نتیجه در انتهای جستجوی گوگل قرار می گیرد و تعداد بازدید کننده کمی خواهد داشت .

پس باید بر روی وب سایت سئو و بهینه سازی سایت شود تا بتوانند در موتورهای جستجوگر نمایان شود.

در طراحی وب سایت باید اصول رعایت شود که این اصول بر سئو بی تاثیر نخواهد بود.
همچنین طراحی وب سایت باید به صورت طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا) باشد. تاثیر به سزایی را در سئو می گذارد.

این نکته نیز فراموش نشود که در طراحی سایت و سئو هدف گرا بودن بسیار اهمیت دارد؛ این بدین معناست که مشتریان شما هرچقدر هم نیازمند باشند تنها یک عبارت خاص را جستجو میکنند و این جستجو میتواند به خرید از شما ختم شود!

در نظر بگیرید که شما اقدام به طراحی سایت میکنید ولی هیچ هدف و انتظاری از رفتار مشتریانتان ندارید؛ درواقع شما تنها یک کارت ویزیت برای خودتان درست کردید که مخاطب خارجی ندارد. اما اگر با این دید که مشتریان شما با این طرز از رفتار و دیدگاه وارد سایت شما میشوند و مخاطب شما یک دسته خاص از افراد هستند پیش بروید، قطعا میتوانید بازخوردهای بسیار مناسبی از این بخش دریافت کنید.

بسیاری از اوقات مشتریان فعلی ما از خودشان و از هنر برتر این سوال را میپرسند که آیا هزینه ای که برای طراحی سایت میکنند ارزشی دارد؟ و بعد از گذشت ۶ ماه حاضر به گسترش حیطه وب سایت خودشان هستند و بخش بهینه سازی سایت و سئو را نیز در پروسه طراحی سایت و سئو خود وارد کرده اند؛ و این نه تنها بخاطر حصول تماس های خاص از دسته های مختلف مشتریان پس از ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی، بلکه جذب نیروی تخصصی کار و دریافت نماینده فروش نیز بوده است!