طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

بسیاری از کسب و کارها نیازمند طراحی سایت شرکتی هستند؛ اما آیا این احتیاج را به درستی درک و برطرف میکنند؟

پاسخ این سوال نیازمند طرح دو مسئله اساسی ست.

اول اینکه اصلا طراحی سایت به چه معناست؟ صرفا داشتن یک آدرس اینترنتی و یکسری مطالب درون آن به معنای طراحی سایت است؟

دوم اینکه چرا اصلا باید وارد فضای مجازی شد و چگونه از آن به نحو احسن بهره برداری کرد؟

 

طراحی سایت در ایران ابتدا به شکل یک گزینه لوکس و زینتی برای کسب و کارها مطرح شد. اما به مرور زمان طراحی سایت شرکتی به شکل یک نیاز واقعی برای هر شرکت قرار گرفت. دیدگاه های متفاوتی نسبت به طراحی سایت شرکتی وجود داشته و دارد؛ رزومه شرکت، کاتالوگ محصول، راه ارتباطی و… .

تمامی موارد ذکر شده به عنوان یک علت برای طراحی سایت میتواند باشد، اما اصلی ترین مسئله هدف گذاری برای فروش و جذب مخاطبان خاص هر کسب و کار است. گاهی شما مخاطبانتان با بررسی رقبای داخلی و خارجی میشناسید. گاهی تجربه کاری این اطلاعات را به شما میدهد. ولی همیشه تجربه و دانش افراد در مقابل علمی که بصورت مقایسه ای و با توجه به گزارشات بازدید باشد متفاوت است.

گروه طراحی سایت هنر برتر، با ارائه گزارشات ماهانه و دقیق و ایجاد کمپین های بازاریابی و فروش امکان بررسی گام به گام برای ایجاد یک وب سایت همه فن حریف را به شما میدهد.

 

و اما بررسی سوال دوم: علت ورود به به فضای مجازی چیست و چگونه میتوان از آن بهترین بهره برداری را کرد؟

مشخصا بسیار پیش آمده که ما دنبال یک کالا و خدمتی میگشته ایم و بجز پرسوجو از افراد در اینترنت و گوگل نیز جستجو کرده ایم. و اگر شما بهترین رتبه گوگل را داشته باشید در نتایج اولیه گوگل و جستجوی آن دیده میشوید. و این یعنی شما دقیقا در مرکز دید و خرید کسانی هستید که نیاز خود را جستجو میکنند و شما بدون دغدغه میتوانید از حضور مشتریان در سایتتان لذت ببرید.

اما بجز اینکه شما باید در جلوی چشم مشتریانتان باشید باید بدانید که نظر مشتریانتان را چطور جلب کنید و آن ها به سمت ارسال درخواست دمو و یا تماس با ما بکشانید.

تمامی این موارد نیازمند جلسات توجیهی و بررسی رفتار و نحوه کلیک و بازدید مشتریان شما از سایت شماست و از روانشناسی رنگ تا طراحی سایت هر کدام یک مدل از رفتار را مطرح میکند.

شما میتوانید جهت درخواست طراحی سایت شرکتی برای خود و یا حتی مشاوره رایگان در این زمینه با شرکت طراحی سایت هنر برتر تماس بگیرید و یا اینجا را کلیک کنید.