آموزش و پشتیبانی

آموزش و پشتیبانی طراحی سایت

بی شک یکی از مهم ترین بخش ها پس از طراحی سایت آموزش و پشتیبانی آن سایت است. در هر بخشی و در هر مرحله از پروسه طراحی سایت هر شرکتی که این مسئولیت را برعهده داشته باشد باید پاسخگوی نیازهای شما باشد. اما بسیاری از شرکت ها پس اجرای طراحی سایت تنها برای ورود مطالب ارائه کننده آموزش و پشتیبانی هستند. و این یعنی بزرگ ترین آسیب در طراحی سایت!

شاید از خود بپرسید هنگامی که وب سایت من طراحی شد چه الزامی برای آموزش و پشتیبانی وجود دارد؟ پاسخ کاملا مشخص است. کار عملیاتی وب سایت شما دقیقا بعد از طراحی شدن آغاز میشود. اینکه بتواند مخاطبان مورد نظر را جلب و جذب نماید و محتوایی پویا داشته باشد خود نشانه ی سرزندگی و روند پاینده در وب سایت شماست.

گروه طراحی سایت هنر برتر افتخار دارد تا هنگامی که شما اجازه بدهید در کنار شما و همراه با شما وب سایت شما را مطابق با نیازهای روز کسب و کار شما پیش برده و از سایت شما نه تنها به عنوان یک رسانه بلکه به عنوان یک مرجع شناسایی مخاطبانتان شما را بهره مند سازد.

آموزش و پشتیبانی از لحظه تایید شما از تکمیل طراحی سایت آغاز میشود. در بخش آموزش، پنل کاملا فارسی وب سایت شما به مسئول سایت شما آموزش داده میشود. در این پنل که قدرت گرفته از موتور قدرتمند وردپرس میباشد، نیازمند نوشتن هیچ کدی نیست و تمامی اجزای مربوط به طراحی سایت بصورت آماده و از قبل تعریف شده قابل استفاده هستند. در این پنل ویرایشگری قدرتمند وجود دارد که به راحتی متون و نوشته های خود را میتواند تایپ کرده و خروجی را مشاهده کند. سطوح مختلف دسترسی وجود دارد و شما میتواند یک نوشته را در زمانی مشخص، مثلا شب سال نو، منتشر کنید! کنترل پنل مدیریتی سایت واکنشگرا و ریسپانسیو بوده و شما هر لحظه و با هر دستگاهی میتوانید به پنل مدیریتی وب سایت خود دسترسی داشته باشید.

در بخش پشتیبانی از حوزه آموزش و پشتیبانی، در صورت بروز هرگونه اشکال از سمت هسته سایت طراحی شده، اشکالات مربوطه در اسرع وقت و بدون هزینه برطرف میگردد. بعلاوه در هرلحظه این امکان وجود دارد که قابلیتهای جدید درخواستی شما به وب سایت شما اضافه گردد. بسته به نوع پشتیبانی انتخابی شما، مشاوره در انتخاب نوع مطالب، کلمات کلیدی، نحوه ارسال و استفاده از ایمیل مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی و استفاده از فضای مجازی و مشاوره فروش برای شما اجرا میگردد و در همه این مراحل در کنار شما خواهیم بود.

شما هم در هر لحظه که بخواهید این امکان وجود دارد که سورس و هسته کار بصورت کامل تقدیم شده و با شرکت دیگری این پروسه را پیش بگیرید؛ زیرا تمامی طراحی های اجرا شده توسط گروه طراحی سایت هنر برتر بر اساس استاندارد جهانی وب بوده و به راحتی قابل استفاده و گسترش میباشد.

برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی و حضوری میتوانید با شماره تلفن ۸۸۸۰۹۳۶۴ – ۰۲۱   تماس گرفته و یا برای تماس کارشناسان ما با شما اینجا را کلیک کنید.