طراحی سایت مراکز آموزشی

طراحی سایت مراکز آموزشی

بی شک هر مرکز آموزشی کوچک و بزرگی نیازمند طراحی سایت مراکز آموزشی میباشد زیرا بسیاری از افراد علمی و فرهیخته بسیاری از فعالیتهای خودشان را در بستر اینترنت انجام میدهند و قطعا برای انتخاب یک مرکز جهت آموزش از همین فضا و موتورهای جستجوگر استفاده میکنند. همینجا نکته حائز اهمیت بعدی را باید بگویم! بهینه سازی سایت و رتبه گوگل؛ جزء لاینفک و جدا نشدنی در هر طراحی سایت ای؛ اما در طراحی سایت مراکز آموزشی یک امر ضروری و غیر قابل اجتناب میباشد. ارائه آموزش و محتویات آموزشی در هر جا و زمان و مکانی برای استفاده کنندگان از آن بسیار مهم بوده است. مخصوصا که این اطلاعات گرانبها به صورت آنلاین ارائه گردد. در حال حاضر موسسات آموزشی بسیار زیادی در سطح تهران و شهرستانها در حال فعالیت میباشند که رقابت آنها نه تنها بر سر جذب بیشتر و ارائه سرویس های بهتر به دانشجویان میباشد , بلکه به ارائه سرویس های بهتر در فضای مجازی و وب سایت خودشان میباشد.
میتوانید با انجام یک جستجوی ساده در اینترنت به این نکته برسید. بنابراین حتی اگر شما هم که در حال خواندن این مقاله هستید و موسسه آموزشی شما هنوز گمنام میباشد و پول زیادی هم برای تبلیغات دوست ندارید که خرج کنید, داشتن یک وب سایت ایده آل و جذاب و دانشجو پسند را به شما توصیه میکنیم.
با نداشتن یک وب سایت آموزشی تنها بسیاری از بازار هدف و مخاطبان خود را از دست نداده اید بلکه رقبای خود را خوشحال هم نموده اید و فرصت را برای آنها فراهم نموده اید. بنابراین هم اکنون حتی قبل از خواندن کامل این صفحه اقدام به طراحی سایت مراکز آموزشی کرده و از طریق این لینک با ما تماس بگیرید.

معمولا میتوانیم در طراحی سایت مراکز آموزشی سرویس های زیر را ارائه نماییم که عبارتند از :

  • اعلام دوره های آموزشی و دسته بندی آنها و ارائه نسخه دانلود شدنی آن به کاربران آنلاین وب سایت
  • امکان ثبت نام به صورت آنلاین و دریافت شهریه توسط درگاه بانکی و …
  • امکان گرفتن آزمونها به صورت آنلاین و اعلام نتیجه آزمون در همان لحظه
  • ارائه کتابخانه به صورت آنلاین
  • نمایش اخبار و مقالات جهت بالا بردن رتبه گوگل با توجه به میزان جستجو و بالابردن سطح علمی و رفع بسیاری از سوالات کاربران

مطمئن باشید به دلیل وجود متن های بسیار زیاد و قابل جستجو در وب سایت شما, وب سایت رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو مانند گوگل پیدا خواهد نمود و این میتواند رمز موفقیت برای شما و وب سایت شما باشد.
هدف اصلی جذب و جلب مخاطبان بیشتر و بالا بردن آمار ثبت نام و برگزاری کلاسها در موسسه آموزشی شما میباشد بنابراین لازمه آن در مرحله اول داشتن یک وب سایت ایده آل میباشد.

معمولا در وب سایت یک موسسه آموزشی میتوان خدمات و سرویس های زیر را ارائه نمود که عبارتند از:

  • نمایش اخبار آموزشگاه و سایر اخبار مرتبط
  • اعلام دوره های آموزشی در حال برگزاری و دوره های آموزشی آتی
  • نمایش برنامه زمان بندی کلاس ها
  • امکان ثبت نام آنلاین و پرداخت شهریه به صورت آنلاین
  • امکان صدور گواهینامه و اعلام نتایج
  • امکان دانلود پاورپوینت اساتید و نمونه سوالات

گروه طراحی سایت هنر برتر این افتخار را دارد که با یکی از برترین گروه های آموزشی کشور در حیطه مدیریت پروژه یعنی گروه راهبران سیستم رستاک و اساتیدی چون دکتر علی واحدی همکاری داشته باشد.