طراحی سایت استارت آپ ها

طراحی سایت استارت آپ ها

ریشه طراحی سایت استارت آپ ها در فرهنگ هر منطقه قرار دارد. کارآفرینان، مهندسان و سرمایه‌گذاران تنها مهره‌های کلیدی استارت آپ نیستند، باید طراح را هم جز اصلی این ساختار دانست. طراحی یک عامل بسیار مهم برای موفقیت یک استارت آپ است. با طراحی سایت خوب شما می‌توانید به نیاز بازار دسترسی داشته باشید و مشتریان وفادار خود را به دست بیاورید.

شرکت‌هایی مثل فیس‌بوک، مایکروسافت و اپل بانام بنیان‌گذارها مشهور شده‌اند، اما این شهرت به سال‌ها پیش برمی‌گردد و امروز یک طراح خوب می‌تواند برند شما را سرپا نگه دارد. ضرورت وجود طراح گرافیک خوب در مجموعه موفق را نمی‌توان نادیده گرفت. طراحی کم‌کم جای خود را در استارت آپ ها باز می‌کند.

زمانی که کار طراحی سایت استارت آپ ها را شروع می‌کنید، طرح کلی از جزئیات تهیه کنید. ممکن است هدف‌های استارت آپ به صورت روزانه تغییر کند. اگر شما طرح کلی از جزئیات نداشته باشید ممکن است برای تطابق خود با کمبود زمان مواجه شوید و هزینه بیشتری دریافت نکنید. وقتی مسیر استارت آپ عوض می‌شود، پروسه طراحی هم‌تغییر کلی خواهد داشت. اگر در تنظیم زمان طراحی خود وقت اضافی در نظر نگرفته باشید، با این تغییر روند ازنظر مالی ضرر خواهید کرد.

در شروع طراحی سایت استارت آپ ها جزئیات خدمات خود را تعریف کنید. نرخ هر کار اضافی که بیشتر از محدوده پروژه است را هم مشخص کنید. مدیران استارت آپ ممکن است در میانه راه طرز فکر و ایده اصلی را کاملاً عوض کنند. در این صورت اگر طراح شرطی از قبل تعیین نکرده باشد و زمان اضافی در نظر نگرفته باشد، باید وقت بیشتری را صرف طراحی کند و درنتیجه هیچ پول اضافی هم دریافت نخواهد کرد.

بودجه کم

اکثر استارت آپ ها کار خود را با بودجه کم شروع می‌کنند و برای هر ریال هم برنامه‌ریزی دارند. طراحان وب‌سایتی که با استارت آپ ها همکاری دارند برای کسب موفقیت باید از تجربیات کاربران هم استفاده کنند.

یکی از هدف‌های اصلی در تأثیرگذاری بر روی مخاطب در طراحی سایت استارت آپ ها ، ارائه تصویری واضح از عملکرد استارت آپ است. مخاطب شما باید در نگاه اول اطلاعات کلی را دریافت کند و اگر طراحی فضای ارائه توضیحات بیشتر را دارد، این توضیحات را به مشتری ارائه دهید.

در شروع کار طراحی سایت استارت آپ ها ، شما باید مخاطبان خود را بشناسید، حتی اگر خیالی باشند. در طول مذاکره با مدیران استارت آپ باید تلاش کنید تا نوع برخورد مخاطب را دریابید. مخاطب یا کاربر هنگام استفاده از سایت چه احساسی خواهد داشت و چه اقداماتی باید انجام شود؟ هر چیزی که باعث جذب مخاطب شود باید در طراحی به کار گرفته شود. با این کار مطمئن می‌شوید که مشتری راضی از وب‌سایت شما خارج می‌شود.

اگر مدیران استارت آپ از شروع کار خود مطمئن نیستند، شما می‌توانید ایده‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارید. با این کار در چشم آن‌ها یک متخصص دیده می‌شوید که در موفقیت پروژه بسیار تأثیرگذار است.