طراحی پرتال و سامانه

طراحی پرتال و سامانه

امروزه طراحی پرتال و سامانه در اکثر سازمان ها و ارگان های دولتی جز لاینفک و همیشگی برای مدیران IT و مدیران فناوری اطلاعات بوده است. مهم ترین بخشی که مورد توجه همگی افراد در سازمان دولتی و حتی نیمه دولتی قرار دارد پرتال و سامانه مربوط به آن سازمان میباشد. اخبار، مصوبات، احکام، بیانیه ها، فراخوان ها و… از موارد بسیار متداولی ست که در این پرتال و سامانه ها قرار میگیرد.

در دنیای جدید تکنولوژی قابلیت های بسیار مهمی به پرتال و سامانه ها اضافه شده اند. یکی از این قابلیت واکنشگرایی و طراحی سایت ریسپانسیو میباشد. این قابلیت بدین معناست که در هر نوع دستگاهی پرتال و سامانه شما بتواند ظاهری مناسب و وِقف پذیر داشته باشد. ریسپانسیو بودن به شما این امکان را میدهد که نه تنها در کامپیوترها، بلکه در تبلت ها و گوشی ها نیز پرتال و سامانه ی شما قابل استفاده باشد.

قابلیت ایجاد زیر دامنه و اهدا پنل کنترلی به هر استان زیر مجموعه نیز از امکانات غیرقابل اجتناب در پرتال و سامانه میباشد. پنل کاربری که کاملا فارسی بوده و به ساده ترین شکل ممکن بدون یک خط کدنویسی امکان ایجاد صفحات جدید را به مدیران فناوری اطلاعات در واحد مرکزی و سطح استانها خواهد داد.

باید توجه داشت که امنیت این سیستم ها و امکان بروزرسانی خودکار هسته این سیستمها برای جلوگیری از نفوذ و هک شدن به عنوان خط قرمز پرتال و سامانه محسوب میگردد. بنابراین هسته این سیستم باید بصورت جهانی تست شده و درحال توسعه بوده و به صورت متن باز (Open Source) باشد. به همین منظور با با استفاده از موتور قدرتمند وردپرس و ماژول هایی که برروی آن توسعه داده و برنامه نویسی کردیم این امکان را به شما میدهیم که در هرزمانی بدون نیاز به حضور تیم طراحی سایت هنر برتر خودتان پرتال و سامانه خودتان را بروز رسانی کرده و از قابلیتهای جدید و جهانی این سیستم استفاده نمایید. لازم به ذکر است بیش از ۳۰ درصد از سایت های دنیا توسط سیستم وردپرس طراحی شده اند. شرکتهای بزرگی چون سونی پلی استیشن، خبرگزاری های امریکایی و بسیاری دیگر نیز از این موتور قدرتمند استفاده کرده اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله طراحی سایت وردپرس را مطالعه نمایید.

در آخر نیز این نکته را مذکور میشویم که تیم هنر برتر با شرایط خاص و ویژه سازمان ها و ارگان های دولتی و نیمه دولتی آشنا بوده و با اکثر چالش های پیش روی سازمان ها و مراکز تحقیقاتی پژوهشی آشنا میباشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا درخواست دمو میتوانید با شماره ۸۸۸۰۹۳۶۴ در تهران تماس گرفته و یا برای تماس ما با شما اینجا را کلیک کنید.