سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

پس از ثبت سفارش طراحی سایت توسط شما کاربر گرامی در بخش تماس با ما و یا برقراری ارتباط توسط شماره ۹۱۲۰۲۵۴۵۷۷، پروسه مشاوره و جلسات بررسی نوع سفارش طراحی سایت شما بررسی میگردد.

پس از جمع آوری اطلاعات و تفهیم کامل نوع و مدل سفارش طراحی سایت شما، نوبت به بررسی رقبای خارجی و داخلی در حیطه کاری شما میرسد. این رقبا نقش به سزایی در شناخت طبقه بندی و دسته بندی مشتریان در طراحی سایت شرکتی و یا طراحی سایت فروشگاهی شما دارند. در حقیقت سلیقه دیجیتالی مشتریان شما را میتوان تا حدود زیادی از سایت های طراحی شده توسط رقبای شما برداشت کرد.

در مرحله بعد به سراغ طراحی نقشه و اسکلت اصلی سایت و صفحات داخلی سایت میرسیم. پس از تعیین صفحات داخلی وب سایت شما با همکاری خودتان، نوبت به طراحی گرافیکی صفحه اصلی وب سایت شما میرسد. در این مرحله با توجه به سایت های رقبا و برداشتمان از رقبای کسب و کارتان اقدام به انتخاب رنگهای اصلی سایت و نحوه و سبک طرح گرافیکی سایت شما میکنیم.

پس از تایید طرح توسط شما، قالب اصلی سایت طراحی و ماژول های مربوط به طراحی سایت شما طراحی و نصب میگردند.

در ادامه، در آدرس اینترنتی بصورت آزمایشی، نسخه بتا، وب سایت شما را بارگذاری میکنیم و شما میتوانید اشکالات و اصلاحاتی را که مد نظر دارید به ما بازگو کنید.

یادمان باشد که در همه این مراحل ما و شما همانند یک تیم و یک گروه بصورت هماهنگ و در کنار یکدیگر برای هرچه بهتر اجرا شدن این امر تعامل و تشریک مساعی خواهیم داشت.

خدمات ما برای شما:

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۸۸۸۰۹۳۶۴-۰۲۱ و یا برای تماس ما با شما اینجا را کلیک کنید.