باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

بسیاری از کسب و کارها به اهمیت باشگاه مشتریان (Customer Club) پی برده اند. اما بیایید به بررسی چرایی نیازمندی هر کسب و کار به باشگاه مشتریان بپردازیم:

هر کسب و کاری نیازمند فروش محصولات و خدمات خود جهت رشد و بقا در درنیای اقتصادی ست؛ این موضوع کاملا بدیهیست. حال راه های مختلفی برای جذب مشتری وجود دارد. در حوزه غیر دیجیتال با تماس تلفنی و مراجعه حضوری (بازاریابی رودرور) و در حیطه دیجیتال از طراحی سایت شرکتی و اقدام به بهینه سازی سایت، کسب بهترین رتبه گوگل و اجرای ایمیل مارکتینگ از اصلی ترین ارکان بازاریابی اینترنتی محسوب میشوند.

حال یک فرد با شما تماس میگیرد؛ جلسه های حضوری برگزار میکنید؛ و در آخر به احتمال ۱۰ درصد به فروش میرسید و آن شخص مشتری بالفعل شما میشود.

فکر میکنم متوجه سختی و میزان هزینه جذب مشتری بالقوه و بالفعل را درک کرده باشید.

حال اگر مشتری فعلی شما بتواند برایتان مشتری آوری کند چطور بود؟

اگر همین مشتری که یک محصول از شما خریداری کرده، شما بتوانید رضایت او را جلب کنید چقدر برای آینده کسب و کارتان مفید خواهد بود؟

آیا خریدهای بعدی مشتریان شما از خود شما خواهد بود یا محصول خریداری شده از سمت شما را بی ارزش میداند؟

اگر به دنبال یک جواب کامل و شامل هستید باید بگویم شما باید از مشتریانتان نگهداری کنید؛ در واقع مشتریان شما باید جلوی چشمانتان باشند.

باید فضا و محلی مخصوص برای اطلاع از وضعیت فاکتورها، پشتیبانی، درخواستها (تیکت ها) و هرچیزی که مربوط به شخص مشتری میباشد در دسترس او قرار بگیرد.

شما میتوانید امکاناتی اضافه جهت افزایش هرچه بیشتر آسایش و رضایت مشریانتان قرار دهید.

به یاد داشته باشید باشگاه مشتریان محل تبلیغ شما نیست! این نکته بسیار مهم است زیرا اکثر افراد از ورود به فضای تبلیغاتی پرهیز میکنند. اما این بدین معنا نیست که شما پیشنهادهای خاص خود را به آنها ندهید.

گاهی یک مشتری میتواند در فروش محصولات شما با شما همکاری کند. همانند یک نماینده فروش! پس باید او این مطلب را بداند. ولی لزومی برای دانستن تنوع بی نظیر محصولات شما و قیمتهای باورنکردی آنها ندارد؛ نباید طراحی باشگاه مشتریان با طراحی سایت فروشگاهی اشتباه شود!

پس اینکه شما نیازمندی های خود را با ما به اشتراک گذاشتید، ما نیز نظرات خود را دررابطه با هرچه پربار شدن باشگاه مشتریان شما خواهیم داد.

سپس طرح گرافیکی و شمای کلی (نقشه سایت) باشگاه مشتریان شما طراحی میشود. بعد از تایید اولیه وارد قالب اصلی شده و ماژول هایی که نیاز باشگاه مشتریان شما بود طراحی و به سیستم اضافه میگردد.

پس از تست و اعلام رضایت شما، راهکاری های جذب و ورود مشتریان شما به باشگاه مشتریان را مورد بررسی قرار میدهیم.

شاید در این مرحله بخش تیکتینگ و پشتیبانی را نیز به باشگاه مشتریان خود اضافه کردید.

پس از ورود و فعالیت مشتریانتان نوبت به نحوه نگهداری از حضور آنان میرسد. در این بخش نیز گروه طراحی سایت هنر برتر در کنار شما خواهد بود.

حالا شما نه تنها مشتریانتان را در جلوی چشمانتان دارید، بلکه با قدرتی چندین برابر بیشتر از پیش، میتوانید بازاریابی و فروش خود را توسعه دهید.

درصورتی که نیازمند مشاوره رایگان و برگزاری جلسه در خصوص طراحی باشگاه مشتریان هستید با شماره ۸۸۸۰۹۳۶۴-۰۲۱ و یا تلگرام ۰۹۱۹۰۲۸۸۴۸۸ تماس بگیرید و یا برای تماس ما با شما اینجا را کلیک کنید.